Djuren och Jag

Alla inlägg den 14 september 2013

Av djurenojag - 14 september 2013 08:12

Var tydligen inte bara igårmorse jag gick in i dimman. Även idag ser morgonen likadan ut. Enda skillnaden är att det är HELG!!! Varför vet inte mina hundar att det är just det?!?;-P Igår var det en hajpad dag på jobbet och det känns i kroppen idag. Dessutom fredag den trettonde! Som tur var slet H ut mig på en ridtur igårkväll, vilket gjorde susen för kropp och själ! Sen....slocknade jag på sofflocket utan att passera gå!
Om en timme kommer brorsorna med matte hit och vi ska ta en skogspromenad. Ska hinna fulltanka kroppen med java.
Nu har gulingarna (nej, jag menar i n t e kantareller) äntligen passerat vårt hus. Nu har de istället "vätat" ner vägen med nåt organiskt skit (slaggprodukter från papperstillverkning?) som ska binda dammet. Men det luktar SATAN!!!:-( Värre än de värsta bölderna eller analsäckarna:-P
Dessutom var det inte kul att försöka få bort skiten från golven då hundarna måste passera vägen för att vi ska lyckas ta oss någonstans. Och NEJ! Inte tusan band det dammet inomhus inte!!;-P
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards