Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av djurenojag - 6 februari 2014 12:32

Nu ska det bli ordning och reda på torpet igen och jag ska bli duktigare på att skriva om mitt tämligen händelselösa liv som kryddas med djur, djur och åter djur.
Jag har haft en sjuk häst under en i mina mått sett ganska lång period. Igår var det sista gången veterinären skulle komma ut, för utdömning:-( Nödslakt och maken skulle hjälpa mig eftersom jag själv inte skulle palla med det hela. Jag har spenderat kvällar med att sitta ute i hästhagen och gråtit floder...En jävla pärs helt enkelt!!
Men......
UNDER HAR SKETT och det verkar nu som att hästen är på god väg till tillfrisknande!!! Trodde inte mina ögon under ultraljudet!!!! Lyckan är förnärvarande total!!!!
Det sista dygnet har varit en redig emotionell bergochdalbana, från värsta sorgen till enorm livsglädje!!!!
Som krydda på moset har jag jobbat skiten ur mig sista tiden. Samt att det går lite tid på att ha ett gäng monster som vill ha ALL min uppmärksamhet! Det har ialla fall gått över förväntan att vara hundvakt! Lillgrabben fann sig snabbt. Sen blir det ju en del härjande med två slynglar... och ett par glasögon mindre;-P Kommer bli tomt när han åker hem på söndag.
Men kul har de!!! Allihopa!!
Nu har alla djuren fått sitt och jag ska med GOTT SAMVETE unna mig en stund på sofflocket! Sen blir det klippningar och bus med sex (sju)ligan lite senare!!
//

[Bild]

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards