Djuren och Jag

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av djurenojag - 15 februari 2014 23:14

Perfekt dag att stanna inomhus. Riktigt busväder med blötsnö och blåst. Förkylningen håller mig
i ett järngrepp, men mår hyfsat och har haft orken att seriöst pälsvårdat de tre lurviga!

Sen har det varit regntäcken på pållar, som blev pissblöta och byttes till fleecetäcken och nu är torra regntäcken på torra hästar igen:-D
Nä, våra hästar är inte ett dugg bortskämda;-P
Grannen kom med tulpaner och hembakt supergod sockerkaka och fam Gez kom med tulpaner, vin, ostar, kex och B & J glass:-) TUSEN TACK!!!! Tänk att det finns så underbara människor som tänker på lilla mig. Jag blir rörd! Seriöst!!
Nu ska jag ta med mig mitt virus och bädda ner mig - och hoppas på att lillskiten vill ha en liten sovmorgon!
Tack för mig!
//

Av djurenojag - 15 februari 2014 08:32

Vaknade halv sju utav att liten svart sitter bredvid sängen och bokstavligt talat psykar mig till vakenhet. Så här i efterhand så var det nog bra, så jag fick kliva upp och sanera näsa och huvud från snor;-P För sekunden känner jag mig feberfri, dock smakar kaffet ingenting!!!:-/
Vinden viner i fönstren och kamin, men än har inte snön börjat falla. Blir en inomhusdag med gott samvete!
Andra halvan hade ont i halsen vid sänggåendet, får se hur han mår när han vaknar...

Den här ligan måste få komma ut oavsett tillstånd och väderlek...
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards