Djuren och Jag

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av djurenojag - 26 februari 2014 20:40

Tänk - det tog bara drygt 5,5 år innan det blev en taklampa i vardagsrummet:-) Bättre sent än aldrig!!
Nu kanske man ser vad man stoppar i munnen fortsättningsvis? :-P
Vädret är skit, men vad gör det? Har en vis god vän (R-M)!som lärt mig att det inte är någon idé att ödsla energi på det man ändå inte kan påverka och vädret torde ju definitivt vara en av dessa saker?
Hade tänkt pälsvårda ikväll, men snart är det dags för lervällingspromenad igen och de hinner liksom inte torka till emellan gångerna....Det är ju drygt en månad kvar till utställningen, så ingen idé att hetsa upp sig i onödan så här tidigt... Hihi! Jag är världsbäst på ursäkter!!

Av djurenojag - 26 februari 2014 08:42

Borde skriva en annan bok också. "Hur man renoverar ett rum till kvällen":-) Sovrummet har fått sig ett rejält lyft med ny färg och tapet. 90-tals bården är ett minne blott och den hemska sängaveln ska hamna på tippen (eller brasan)! Nu är det bara "sanering" av övriga huset, hundar och mig själv kvar - sen ska jag nog hinna med att bara njuta av semester och dricka Amarone:-D
Hade en plan att fota lite fina hästbilder idag, men naturligtvis är det riktigt gråmulet ute. Nåja, man får vara nöjd med det lilla. hann ju se solen igår en liten stund.
Den lilla svarta åt upp vår tv-fjärrkontroll häromdagen:-/ Billig valp-dyr i drift;-P
Igår kom den nya All-in-one-kontrollen och jag höll på att slita av mig det allra sista håret för att få den att fungera! Som tur var lyckades jag till sist och kunde både sätta på och stänga av tv:n!!
Nä, nu ska jag och ligan ut och skita ner oss i naturen!:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards