Djuren och Jag

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av djurenojag - 16 mars 2014 08:55

Hur underbart är det inte att sova och vakna upp i egen säng? Till och med lycka att vakna till ylskällande av liten svart:-) Spenderade bara 1,5 dygn på sjukan, men helt klart 1,5 dygn för mycket:-P Känner jag mig som 150 år när man vaknar upp hemma och ska rulla ur sängen, kan jag lätt lägga på 100 år när man ligger där på sal:-/
Nu håller jag tummar att ab infusionen tagit död på basilluskerna och att de I N T E kommer tillbaka!! Ska även knapra ab-piller i ytterligare 20 dagar. Så nä, rädd för vargen är jag inte. Dock för små söta kissemissar:-)
Solen skiner härligt och idag verkar det vara hyfsat vindstilla:-) Synd på skitsnön som kom åter, men det går ju inte att påverka ändå. Ska snart ta en härlig promis med jyckar. De blir ju inte skitiga ialla fall. Har ju både pälsvård och ridförbud ett tag till:-(
Hade tvättat och hängt undan täckbyxor - men de lär åka fram igen. Massa minusgrader. Jag hatar ju att frysa!!
Vill lägga ut ett stort hjärtligt TACK till Brusets och Gomerssons - samt andra halvan för att de hjälpt till stort med logistiken runt alla djur!!!<3 Ni är fantastiska!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards