Djuren och Jag

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av djurenojag - 5 juni 2014 19:02

kursiv text
Uppdatering: Jodå, nog hade min akutremiss hamnat mellan stolarna. Om tre (!!!!) veckor fick jag en tid!
kursiv text

Kroppen har verkligen protesterat idag, men min dampgen så kan jag ju knappast vara still. H och jag drog iväg och solade. Testade den nya ibed:-) Nice!! Dyrt!!
Red älskade Röd. Idag gick han sådär bra så man blir lycklig och kommer på varför han är MIN och alltid ska stanna!<3 Sen körde jag städrace:-) Jotack, regn, nyklippt gräs och tre träsktroll så behövdes det. Nu får jag sitta och sippa på ett glas rött i ett nystädat hem medans karln sköter middagen. Blir grillat:-)
Åskhuvud har jag haft hela dagen!
Imorgon är dagen med stort D!!!!
//

Av djurenojag - 5 juni 2014 09:48

Blev kattbiten 12/3. Inlagd 14-15/3. Ab i flera veckor. Två veckor efter incidenten fortfarande ej bra. Till husläkaren som skriver a k u t-remiss till ortopeden. Får brev från ortoped - upp till två månaders väntetid. Ringer och blir uppsatt på en "in case of återbudslista". Idag 5/6 och fortfarande inte ett ljud. Har ringt dem och de ska ringa upp om en timme ca. Fortfarande inte bra...
Tänk om de gjort om gjort rätt från början?
*Ganska sur faktiskt"
//

Av djurenojag - 5 juni 2014 09:38

Var d ö d igår! Vilken dag vi hade på jobbet. Galet!! Järngänget kämpade på i 11,5 timmar utan lunch, utan fikarast. Men älskar man sitt jobb så kämpar man på:-)
Hade läderbröllopsdag, men knappast ork till att fira. Dessutom en nerv i kläm i nacke/axel. Och som pricken över i:et så tog såg Atli och Krakki ett gyttjebad på kvällspromenaden. Lövly!;-P Not!!
Men - är de lurviga lyckliga, är jag lycklig!!
Idag kör jag återhämtning. Vaknade imorse och var koko i bollen. Visste inte var jag var. Insåg att jag tumlat runt rätt mycket i bädden och kuddarna låg på golvet:-D
Tittade ut genom köksfönstret där tre hästar låg på sidan bland smörblomstren. Trodde för en sekund att de var döda, så var tvungen att öppna dörren och ropa. Nädå, de lever i allra högsta grad och undrade nog va fan jag väckte dem ur skönhetssömnen för:-D
Nu tänker jag hinka kaffe som en tok. Så jag orkar ta tag i dagen!!!
C U
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards