Djuren och Jag

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av djurenojag - 7 juni 2014 09:02

Helt slut i kropp & knopp igår, så låg jag nerbäddad i bingen 20.45 Åldern börjar ta ut sin rätt så det var nog fortfarande återhämtning efter onsdagens jobbpass och nervositeten för min nya familjemedlem som slog till. Medans de fyra stora ligger och sover i hagen, ska mina tre mindre få sig en promenad och pälsvård. En tur till Hööks står på schemat, så jag kan införskaffa ett nytt bett som ynglingen trivs med. Hädanefter lär det väl inte bli solskenshistorier, utan snarare hur jag flyger av som en vante och bryter allt som tänkas kan brytas;-) Nädå.,. Så illa ska det väl ändå inte behöva bli;-) Om maken inte vill åka med på roadtrip, tänker jag sätta honom på att klippa gräs;-)
Börjar för övrigt bli väldigt sugen på att byta bil..Men en Hummer jag har bara inte råd med, trots att en sådan står högst upp på önskelistan. Vill också ta E-kort.....Gud vad mycketan vill här i världen. Ändå är det bara i-landsproblematik. Jodå, jag önskar världsfred också!!:-D
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards