Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av djurenojag - 6 juli 2014 21:42

Tänk om, tänk om vi kunde få ha sådant här väder 365 dagar om året. Då vore jag nog världens lyckligaste människa:-)
En varm och solig helg lider mot sitt slut. 13 dagar kvar!
Både hästar, hundar, katt och man har hunnits med. Städrycket kom igårkväll - sent. Så även det kan bockas av på listan.
Hrói gör mig så glad! 5 utvecklande gångarter. Positiv! När man släppt in honom i hagen efter en tur, och tar ut nästa, så vill han hänga på igen. Och för varje ridtur som går fantastiskt bra, så stärks mitt självförtroende. Drómi's årstid är ju vinter...Han älskar inte värme såsom jag gör, så han fick ta mig runt på en liten svampletarrunda. Lagom ansträngande i värmen.
Naglar är på plats också! Nu ska jag bara köra "marktjänsten", hoppa in i duschen och kasta på mig nattskenan. Sen är jag redo för sömn! Om jag bara slapp ha så jäkla ont i handen skulle jag vara glad. Drömmer om nätterna att jag bryter den - för att jag har ont...
Fortsätter nedräkningen imorgon.
Ny vecka, ny tag, nya skratt med
järngänget!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards