Djuren och Jag

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av djurenojag - 25 augusti 2014 10:50

Det är min blogg och då FÅR jag gnälla hur mycket jag vill va?! Skit i att läsa:-)
För det första - åkte ut med hundarna till klubben för jag tänkte vara lite snäll och träna... Tänk att tre hundar som är relativt duktiga var för sig, kan vara så jäkla olydiga och galna när de
är tillsammans. Blev med andra ord inte på så mycket bättre humör där!!
Blir galen på att lalla runt hemma med en jäkla handjäkel som inte gör
som jag vill!! Går inte att vrida om en nyckel, kan inte tända en tändare, kan inte greppa nåt utan att tappa det i golvet. Nu har jag smör på hela köksgolvet!!:-( Dessutom läser man lördagens tidning om La's jourmottagning och blir ännu mer förbannad. När jag bröt foten var det nonchalans - vilket tog 6 månader och operation med skruv o Sthlm innan det blev bra! Kattbiten i mars och nu sitter jag med opererad hand och håller på bli galen!!! Halsfluss var ingen halsfluss - på öron,näsa,hals i Falun fick jag svaret - Klockren halsfluss.... Gahhh!!!
Så arg - och då har jag i n t e
PMS!!!!
Nä, idag är nog ingen bra dag!! Tur för solen att den skiner, annars vettetusan vad jag gjort....
*muttrar vidare*
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards