Djuren och Jag

Alla inlägg den 1 september 2014

Av djurenojag - 1 september 2014 11:10

Undrar om det är så här det delvis
känns att vara man? Att alltid ha ett "bihang" med sig som man inte alltid kan styra över eller ha kontroll över? Är så brutalt less på handen som
är med mig men inte gör som jag vill! Är så mycket jag skulle vilja göra, men allt begränsas:-( Mitt tålamod prövas till det yttersta!!
Fönstrena är skitiga, hundarna är skitiga, gräset är långt, hemmet är skitigt, ogräset växer, lönen uteblir, blommorna törstiga... Kan garanterat räkna upp hundra saker till!! Gahh!!!
Men som jag skrivit tidigare - solen skiner ialla fall:-D
Om livet alltid skulle vara på topp, skulle man ju inte ha vett att uppskatta det när det verkligen händer!
Nästa vecka verkar det som att mattläggaren kommer och fixar nya golvmattor - det ser jag fram emot!!! Och så är det återbesök till ortopeden.
Fram tills dess så fortsätter jag leva i frustration:-D
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards