Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 september 2014

Av djurenojag - 8 september 2014 10:35

...temporär krympling. Visst gör vi lite framsteg, handen och jag dock inte så snabbt och smärtfritt som jag önskat och trott. Imorgon återbesök i Falun!
Dagarna spenderas mest med de fyrbenta och då i skogen. Det är jag och Stefan Holm, då det inte råder brist på spindelväv någonstans. Vad det ska i mitt ansikte att göra är dock en gåta.
I lördagskväll blev jag ialla fall lite rastad och fick komma på grannsämja och blev bjuden på den godaste Västerbottenpaj jag någonsin ätit!!:-D Välbehövligt för min mentala hälsa!
De här fem veckorna har varit de längsta i mitt liv tror jag. Ett under att jag inte sitter deprimerad i ett hörn och spelar på läpparna - ni vet som Kalle Anka på julafton när han blir galen på pippifågeln...
En vecka kvar... sen får jag härja runt på jobbet igen!!!:-D Watch out arbetskamrater. Sex veckors instängd energi kan få oanade konsekvenser!!! :-D
Nä, nu ska jag återgå till att göra...... ingenting! Jobbigt värre!!:-P
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards