Djuren och Jag

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av djurenojag - 13 oktober 2014 20:00

Ja jäklar, man skulle ju hinna med några ord här också! Letar bil som en galning och allt är bara f u l t! Vet vad jag VILL ha, men det matchar inte mina behov- eller snarare, jag har ingen lust att meka dagarna i ända. Men JEEP WRANGLER UNLIMITED!!! Vill ha!!!!!
Well well, billetandet fortsätter.
Måndag, mens (m)älgjakt......
Hästarna har semester och jyckarna får hålla sig ifrån skogen. Fick hälsa
på fam Gez nya söta familjemedlem igår! Sötnöt!! Glömde t o m knäppa kort.
Imorgon är det tillbaks till arbetsterapeut och ortoped i Falun. Det går bra att jobba, handen hänger med. Men jag har jäkligt ont och det blir en del sömnlösa nätter:-/ Men tror jag brukar säga att det som inte dödar - härdar?!!?
Minns inte ens om jag skrivit om Krakki's vallanlag. Det finns och jodå, visst visade han intresse och var jätteduktig som inte gjorde någon tjurrusning. Mest matten som måste jobba på att ge min lille K ett självförtroende;-D Han var dötrött när vi kom hem och slocknade som att någon skulle slagit en stekpanna i huvudet på honom.
Köpte ett "nytt" begagnat soffbord idag. Har letat som en galning efter ett kvadratiskt, och nu fann jag ett. Ska bara betsas och pimpas innan användning och när jag ska få tid
ork eller handkraft till det - det vet man inte:-P
Nu är det en liten skvätt Ripasso och missemys som står på måndagskvällsschemat.....

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards