Djuren och Jag

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av djurenojag - 19 oktober 2014 09:10

Tror vi lyckats röja det mesta utomhus, så nu kan det få bli vinter. Eller åtminstone frost och tjäle. Ler är liksom inte min grej...
Igår byttes gammal smuts ut till ny smuts på ligan. Ett välförtjänt bad... Sista hunden badades på ren jävlarenamma, då hand och rygg ogillade momentet. Pälsvården får allt vänta.
Har nog hittat min efterträdare på fyra hjul. Håll tummarna. Imorgon får jag veta:-)
Ikväll har andra halvan styrelsemöte med flygklubben här hemma. Jag flyr (nej, inte flyger) fältet och tigger till mig kaffe hos Fröken Bruset!
Var på vallning i fredags med Krakki igen. Så hima skoj! Kallt! Tog resten av kvällen för att tina upp fötter och få tillbaka känseln i handen. Samo och R-M var med och jäklar vad Samo är duktig. Han är född till det där!<3
Hoppas på att de inte jagar här idag, har lust att gå i skogen med jyckarna. Snart dags att avsluta vilan för pållarna också!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards