Djuren och Jag

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av djurenojag - 3 januari 2015 16:44

Tänkte vara först på Vaccinationsbyrån imorse - trodde jag ja'! Satt i en timme och väntade, men nu tänker jag minsann se till att slippa influensan! :-)
Hròi den lilla sötnöten. Fyraåringen som blir femåring har haft 6veckors helvila. Tror han mest tyckt att det varit dötrist, men matte sagt - Mental vila = Nyttigt! Hur som helst så var han lika snäll som alltid även om det fanns lite inneboende energi!:-) Alla fem gångarterna kommer han ihåg!!
Dròmi får vila lite ny och då men ingen jättelång sammanhängande. Han var en riktig stjärna idag. Likaså Skrauti. Hanna och jag satt som två fånar i tölten - med leenden från öra till öra.
Sen blev det bad av Bangsi! Han ska få torka till lite innan jag tar fram borstar och kammar. Hur det går med handen? Jodå, om jag stasar den så funkar det helt ok.
Nu kockar mannen i köket och jag ligger och försöker få tillbaka normal kroppstemperatur med raggsockorna på!
En bra lördag!!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards