Djuren och Jag

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av djurenojag - 25 januari 2015 17:17

Vilket fantastiskt väder vi haft. Tror faktiskt att de flesta gått "man ur huse" för att njuta! Klarblå himmel, strålande sol och lagom med minusgrader för att det inte ska vara tösnö! Helt underbart!!
Ridlektion skitkul och fick både superbra tips och lite ahaupplevelse.
Tror... nä.. Vet att Bruset tycker detsamma som jag om våra heliga söndagar!

Kul att återse Eljansgänget också!<3
Blev sen en glädjefylld hundpromis och ytterligare en toppen ridtur efter hemkomst! Känner att adjektiven inte ska sparas på idag!!:-)
Fler sådana här dagar åt folket!!!
Men nu si... där tog positivismen och orken slut. Risgrynsgröt och soffhäng resten av kvällen!!
//

Av djurenojag - 25 januari 2015 08:21

Snart på G. Äntligen ridlektioner för Lisa igen:-) Ska bli så kul!!! Långfillifjongarns är på!
Min önskan om att slippa fira födelsedag slog igenom. Busväder, lite smått trött efter en finkväll med grannsämjabrudarna och lördag!! Bästa födelsedagen!<3
Trots att jag fyllde så ojämnt man bara kan blev jag trots det, uppvaktad ordentligt med fina paket (tidigare under veckan)...

Nytt regnställ av bästaste Bruset! Underbart fina örhängen av Bruset/Troeng. Nikita täckbrallor (present till mig själv av mig själv), One piece i knäkort variant, regn/vindjacka och snowboardbrallor vind/vatten från Stormberg av min andra halva. Så gissa om jag kan vara snygg på hundpromenader, på hästryggen och i fårhagen!!<3 Nu kan jag aldrig mer skylla på dåligt väder!!
TACK!!!!:-)
Mot Eljans!!!.......

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards