Djuren och Jag

Alla inlägg den 20 februari 2015

Av djurenojag - 20 februari 2015 07:54

Japp, idag kom lönen... Kände mig nästan "rik" där för en sekund. Sen betalades alla räkningar och vips så var rikhetskänslan ett minne blott.
Då får jag ett sms från andra halvan som skriver
"Man kan även se det som att man är rik när man inte har några räkningar som SKA betalas. :-) "
Han kan han!!!

Idag är det fredag! Ledig! Ska till fårhagen!:-) Det blaskar ute! Fick broddar igår! Att jag inte skaffat det tidigare. Var som att dansa runt på moln under kvällspromenaden. Behövde verkligen inte spänna mig och oroa mig för att halka. Världens bästa uppfinning??!??!

Jag fick en ny tvättmaskin i Alla Hjärtans Dag's present;-P Jag har inte använt den än. Bara andra halvan som skött det där den här veckan. Kanske är jag misstrodd, att jag inte kommer att vårda den ömt?!:-D
Ont i halsen idag! Tänker INTE bli sjuk! Näpp, inte alls faktiskt!! Så håll er borta från mig hemska basillusker!!! Ni är faktiskt inte välkomna! Inte alls!!
Kaffe!! Jag dricker kaffe! Massor med kaffe.
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards