Djuren och Jag

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av djurenojag - 24 maj 2015 12:45

Har nog sagt det förut, men kan inte sägas nog med gånger....Bästa Hästar!
Första turen med Hròi och rådjursmamman hoppar upp mitt framför oss från ingenstans. Han bryr sig nada och töltar på som en liten klocka. Älskade slyngeln. Sen tar jag samma vända med Drómi och varianten mindre rådjur hoppar rakt upp i sidan på oss! Drómi travar på och undrar va tusan den skulle göra på oss. Som tur var det ett mindre rådjur så min fot som blev klämd
överlevde utan trauman. Köpa en trisslott kanske?!;-D

Av djurenojag - 24 maj 2015 09:54

Igår var det battle mellan mig och ogräs, med delade vinster. Mest förlust tror jag. Fick finfrämmande, både lång och kortväga. Gomsligan med gofika och BBligan från Falun.
Sen blev det ESCmys i sängen med
alla grabbarna, ja inte den tvåbenta dock. Vinst blev det också! Så
ett bra avslut på gårdagen, eller snarare en bra start på dagen.

Tänk vad skönt om man kunde ha en av och påknapp i hjärnan!! Ibland är det så himla drygt att den måste arbeta!! Kanske skulle pilla in lite Kirskål i öronen?!?!;-P

Vet inte jag, men ibland kan det kännas lite nördigt inser jag...

Men det gäller liksom att hänga med!;-D
Kaffe och mockning står på agendan. Räcker gott för dagen. Handen, hjärnan och jag spelar inte i samma lag idag. Kanske skulle skicka kroppen på team building?!?!:-)

Med tanke på nördigheten så kan jag ju låta meddela att regnet kommer till kvällen...

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards