Djuren och Jag

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av djurenojag - 29 maj 2015 15:29

Jaha, och där bestämde sig Bloggplatsen helt sonika att radera mitt långa inlägg:-O
Nyss hemkommen från vallhagen. Idag skulle vi försöka få in fåren i fållan. Lyckades inte på första försöket, men sen så:-)

foto: Bosse Hellsten
Atli önskar man kunde få pussa lite på fårtjejerna.

Imorgon är det kursande med hästarna. Tur man kommer iväg någongång, så persedelvården blir utförd:-D Hann precis klar innan regnskuren. Piffa upp självaste pållarna är överkurs, så det väntar vi med:-D
Sen blir det navelpill för resten.
Är inte långt tid kvar nu innan jag ska tillbaka till jobbet. Ser fram emot det! Tycker själv jag varit borta en evighet, men inser att min återhämtning faktiskt gått fortare än vad man trott.
Nu ska jag bara lära mig att hålla dampgenen i schack så jag inte trillar dit igen!!:-)
Vem vet, en vacker dag kanske jag orkar ta itu med hemmets förfall också...

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards