Djuren och Jag

Alla inlägg den 31 juli 2015

Av djurenojag - 31 juli 2015 09:40

Tyckte väl att något var fel när solen lös igårmorse...Idag är det som det ska igen - regn!
Har plockat så mycket blåbär den här veckan, så igår när jag skulle somna hade jag blåbärsris framför ögonen. Händerna är klorinade, så nu tänker jag inte titta åt ett blåbär igen.... i år!
Tror förkylningen i kroppen är på avfärd, känns än så länge bättre än tidigare dagar!:-D Det gillas!!
Får se hur andra halvan känner sig när han vaknar...
Har bestämt mig nu, nu ska barret av!! Trött på tofs och se ut som en lufs i skallen. Så när andan faller på blir det färg (svart är också en färg) och form!!! *tumme upp*
Ska se om Fru G hänger på en ridtur idag:-) Tänkte hon behöver lite träningsvärk i muskler hon inte visste att hon hade:-).....De enda som jublar över regnet är nog hästarna, för året har inte varit nådigt vad gäller diverse insekter! Min hemkokta tjärsalva har dock varit suverän!! Snart dags att koka mer.
Precis som vanligt så är kaffetanken påfylld och hundarna ska strax få sitt. Älskar morgontrötta jyckar:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards