Djuren och Jag

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av djurenojag - 27 augusti 2015 20:58

Just det. Precis nio minuter på mig att skriva, sen börjar äntligen ett efterlängtat avsnitt av Broadchurch!!!!
Dagen började riktigt uruselt med äckelpäckelhundar som hittar ALLT äckligt att tumla runt i! Blev snabbad innan de skulle spendera dagen hos bästaste Goms och jag körde långdagspass på tand...Tycker mig nog se att hundarna eventuellt löddrar lite smått fortfarande ;-P
Sex minuter kvar.....
Hinner kanske med en liten fulcigg på altanen också, även om det innebär att väcka missen från magen.
Fyra minuter...
Och funderar på hur jag ska hålla mig vaken trots favoritprogrammet.
Tre minuter och chokladsuget kröp visst fram också...
...åsså kissnödig......
Hur ska jag hinna?
BROADCHURCH!!!
//

Av djurenojag - 27 augusti 2015 06:48

Även om det varit en hel del misär, så finns det skov av lycka också..
Ett sånt när värsta värmen lagt sig och man återigen kan träna hästarna lite mer seriöst. Hrói och jag stötte på ett gäng rådjur som raskt och graciöst studsade igenom skogen. Hrói fladdrar med öronen och jag känner hur han tänker "snälla matte, jag vill springa och leka med dem":-D
Han är för härlig den killen....<3

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards