Djuren och Jag

Alla inlägg den 9 september 2015

Av djurenojag - 9 september 2015 15:28

Tänk, även om mitt hår slits av emellanåt, så är jag egentligen så fantastiskt glad över glädjen mina djur sprider<3
Trots skitrullande, ibland halvdöva, tom heldöva och odågor....
Atli gjorde sitt första egna hämt på vallningen igår (även om Ewa hjälpte till lite med sin placering). Krakki har fått "mogna" ett år och var med igår och skötte sig galant med ett enormt fokus på fåren, men ändå lyssnade fint på matten. Tröttmössor var de på kvällen.
Hästarna fick ursnygga dojjor på sig igår och trots övervikt och muskelförlust, så levererade de idag, så matten tappar hakan! Känslan att sitta med ett stort leende från öra till öra medans man rider är obeskrivlig!

Att höstvädret också levererar gör inte saken bättre! Jobbet flyter också på bra för tillfället!!:-D

Nu ska jag ta vovvar på en "stadspromis" och sen fixa Goms-sonens barr:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards