Djuren och Jag

Alla inlägg den 22 september 2015

Av djurenojag - 22 september 2015 16:46

De som "känner" mig vet att det sällan blir som jag tänkt mig:-P
Efter ett helt fantastiskt suveränt ridpass på ynglingen (första gången i form i ALLA gångarter), så blev jag getingstungen!! AJ!! Och även om jag inte är allergisk, så visar jag klart överkänslighetsreaktioner. Maken fick komma hem med antihistaminer och lyckades gräva fram lite gamla kortisontabletter.
Mår ok men "konstigt" nu efter ett antal timmar.
Herr Röd fick sig alltså bara en sväng runt byn innan jag fick vända hem av illamående och kallsvettningar.

Ingen tvekan om varför de kallas Rufs&Tufs!<3

På hundpromisen hittade vi en liten enskild pöl med en svanfamilj. Rofyllt.
Fyra inte ännu vita ungdomar tillsammans med mams och paps Svan.

Nu blir det en lugn kväll med tända ljus, filt och misse på mage!

Av djurenojag - 22 september 2015 08:46

Har min lediga dag idag, som ska avnjutas på det bästa sätt jag vet. I skogen med diverse fyrbentingar.
Något vilt djur höll låda inatt och naturligtvis hakade dogsen på med skall...Skulle misstänka att det var en skogstokig pilsk räv:-P
Igår hade jag min första session och shit vad jobbigt det var...Att börja lära sig tänka om och tänka rätt i min ålder kommer att bli en stor utmaning! Svårast av allt - att acceptera att även jag har ett värde!

Nu ska jag fylla på kaffetanken och sen så....

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards