Djuren och Jag

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av djurenojag - 26 mars 2016 16:52

Men solen skiner och då får man passa!!! En underbar dag i de fyrbentas tecken. Det är få saker som gör mig riktigt lycklig... Men djuren vet p r e c i s vad de ska göra<3

Jag har fått höra att jag pysslar med skogsmulleridning. Misstänker starkt att ryktet inte är sagt i en positiv mening, men för mig är det ett stort "?"!! Jag har ridit åtskilliga lektioner och kurser i mina dagar, men har ännu a l d r i g fått lära mig en övning som inte går att utföra i naturen. Ser och känner att hästarna älskar skogen lika mycket som jag!

Trädgården är hundbajssanerad och jag har tagit mig ett varmt och skönt bad!
Ikväll ska vi umgås med våra kära äkta vänner Goms! Tyvärr är deras hundar drabbade av kennelhosta, så brorsorna får stanna hemma.

Igår träffade jag syskonet med fru och syskonbarnen<3 Så det var en liten roadtrip till U-a.

Inser att långhelgen minsann snuvar oss på en timme. Avskyr sommartid. Ser inte alls vitsen med den. Får väl sonika längta tills timmen ges tillbaka. Men visst känner jag mig lurad och kränkt på timmen;-P

Lille katten börjar så smått få rösten tillbaka, även om det fortfarande låter rätt ynkligt.

Gla' Påsk då!! <3

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards