Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 april 2016

Av djurenojag - 8 april 2016 09:30

Veckan som gick....Andas har jag hunnit med, eller snarar flåsat. Låg speedad i sängen med takykardi flera timmar innan jag lyckades somna igårkväll.
Men äntligen och efterlängtat är jag "fyrledig" och ska bara använda dagarna till återhämtning.

Hästarna har blivit bortskämda och har fått sussa inne två nätter på raken minsann. Brodden är ett minne blott, massor av vinterpäls borstas bort och den fria tillgången har upphört! Hrói har varit bra i magen sånär som på en dag.... Hoppas innerligen att det håller i sig nu trots portionsgiva. Är så bortskämd med Dròmi som liksom bantar sig själv på våren. Hoppas få ner "RoiRoi" nästan lika lätt:-O Viktigast är dock att magen fungerar!!

Ikväll ska vi inviga Murrikkan med lite lamm!! Den är "bränd & klar" för användande!!

Som vanligt när jag ska skriva lite här så kommer katten som skjuten ur en kanon och pockar på gos & kärlek. Det är väl helt enkelt så att jag får lägga undan mobilen och ge honom lite uppmärksamhet. För det vet väl ALLA som har katt, att det är de som bestämmer och vi andra får rätta oss i ledet:-P

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards