Djuren och Jag

Alla inlägg den 17 april 2016

Av djurenojag - 17 april 2016 18:48

Som vanligt har min lilla blogg fått stå lite åt sidan. Tycker att jag jobbar jämt, och får jag en stund över så går den tiden till djuren - eller ibland så norpar jag åt mig lite sömn.
Helgerna är på tok för korta. Tycker att man åtminstone borde införa 3 dagars helger. Tror alla skulle må bättre av det.
Idag har det varit tvättäkta aprilväder. Ömsom sol, regn, ösregn, hagel och åska.. Nästan allt på samma gång. En skoj ridtur med sällis idag (Tack Åsa för skratt och galopprejs!). Nu till kvällen behövde jag inte vissla två gånger för att grabbsen skulle följa med in:-)

ÄNTLIGEN!! Efter att brollorna varit ofrivilligt ifrån varandra över en månad (pga kennelhosta) så blev det promis, bus och fika i skogen!!!

Min man har också pulat hela helgen med att svetsa och fixa jeppegrindarna! Så nu passar de gamla till min nuvarande bil!!!! Står på tork efter målning bara!!

Sidärja, nu är tydligen kvällsmaten klar!:-) Suga ur det sista ur helgen då!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards