Djuren och Jag

Alla inlägg den 22 april 2016

Av djurenojag - 22 april 2016 09:09

Hah! Det trodde jag minsann inte i måndags. Att fredagen nånsin skulle komma. Men vips så är den här. LEDIG! Igårkväll var jag nog vaken längre än vad jag överhuvudtaget varit det sista året:-P
Jag har fått se solen på morgonen!!!! Den finns!!! Såg minsann fullmånen igår också!!
Idag hade jag planerat in hovslagaren, men han var minsann så punktlig att han dök upp ett dygn tidigare! Tur att mannen kunde serva honom med kaffe så grabbarna grus fick bli fina om tossingarna ändå!:-)
Vi har otroligt snälla vet's på jobbet. MLuL har delat med sig av sin förkylning. Ho' é snäll ho'<3

Trots det måste jag ta itu med min avel. Den börjar gå överstyr och inavel är nära. Dessutom har dammråttorna muterat och liknar numera Kapybara's:-D
Men först ska hundarna få komma ut och samla ihop lite brasved!! Sinar i vedkorgen!!
Go' fredag!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards