Djuren och Jag

Alla inlägg den 1 juli 2016

Av djurenojag - 1 juli 2016 18:30

Just ja'! Jag har en blogg! Dags för lite omvårdnad för den då...
En veckas semester börjar snart lida mot sitt slut och bonnaförkylningen likaså. Mest en envis hosta som gör mig (och alla andra) sömnlösa bara.

Har spenderat fyra härliga dagar i fjällen och en massa promenerande. Först uppför och sen nerför...Enastående vyer och natur. Och en stalkande gök!!!
Haft det alldeles fantastiskt bra (ja förutom hostan då!) Hundarna har fått rejält med motion, och så även vi. Herrarna lyckades också få upp lite Bäcköring som smakade suveränt.

*Bildbomb*

På onsdagkvällen hade vi flickor bokat in oss på massage på Fjällstationen. Ljuvligt!!! Välbehövligt!!

För övrigt så förstår jag nu varför fjällbor inte spenderar pengar på lyxiga trädgårdsmöbler;-P Finns nog inte ett ställe på kroppen där jag I N T E är knottbiten.

Det var meningen att katten skulle med också. Men när allting var packat och klart för avresa så rymde han ut. Försökte länge att locka in honom, men nixpix!!
Med tårana sprutandes så lämnade vi honom hemma OCH ute!!!
Som tur är finns det fantastiska människor i min omgivning. R-M och Svärfar var riktiga änglar, så på kvällen kom samtalet jag väntat på. Katten är inne och i tryggt förvar.Sen har svärfar spenderat massor med tid hos honom<3 Står i skuld på livstid!
Tack också till bästaste Annika och Annemo som gjorde resan möjlig, med att pyssla om Rufs & Tufs<3<3

Nästa år får vi väl satsa på Kebenekaise?!;-P
Nu ett glas rött för hosta och hjärta!
Bra för mig!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards