Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 juli 2016

Av djurenojag - 18 juli 2016 20:54

att typ resten av alla andra har semester när det vanligvis är ett pärlband av bilar - och morgonens Valhallaraka ser ut så här:

Av djurenojag - 18 juli 2016 20:47

Hm, var börjar jag? Bubblar ord i huvudet, ett enda virrvarr...
Blir grön av avund på alla semesterbilder och upplevelser folk verkar sysselsätta sig med i alla dess hörn av världen!!

Jag med fler spelade Bumper ball i fredags. SKITKUL!!!:-)

Men så var det där med "sista åket", eller snarare "sista tacklingen"....
Lite hot shots och trevligt sällskap höll mig vid gott mod hela kvällen<3

Dagen efter spenderades i skogen! Underbart. Lite knaggligt men blev en hel del som rensades och förvandlades av bästa R-M, till både saft & sylt!

Gårdagen; ja då samlade vi släkten på Falu Lasarett;-P Jag med min tacklade rygg och M's morfar som mår risigt. Jag fick åka hem... inte han:-( Ryggen... lite trasig, men botligt ok:-) Tjockisarna i hagen får dock vänta nån dag eller tre på ridning...

Nåväl, helgen försvann i en rasande fart och det gjorde dagen idag också. Galen arbetsdag!! Helgalen!! Supergalen!! Mastodontgalen!!!
Åsså lite blodvite på det.

Men hjärtat smälte sådär extra extra när M's systerdotter kommer och frågar: "- Har du ont? Jag är jättebra på massage"<3<3 och i samma veva levererar:

Men avslutet idag: Kommer hem till ett upphällt glas rött och grillat!!!<3
Min make!!! Han är min och han är underbar!!

Nu TVÅ (2) TVVÅÅÅ dagar kvar, sen komp, SEN s Em EST eR!!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards