Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 september 2016

Av djurenojag - 18 september 2016 18:04

Ett ordentligt motionspass för både ryttare och hästar idag. Tror att jag lyckats få bossen att njuta av charmen med isis<3 Syns och märks att hon kan sin dressyr, för Dròmi går jäkligt fint under henne!!!! Blev till och med en varsin passläggning för Rufs&Tufs! *tumme upp*

Lägger ner tävlandet i rally nu. Bangsi k a n sina moment, men skällandet får jag inte bukt med och igår blev det 5p's avdrag för varje skall...Så nä... Vi får hålla oss till svampskogen tror jag.
Var döruggig efter tävlingsdagen men red ett träningspass på dem vardera... Sen tog jag kvällsmys. Varmt bad och brasa, medans mannen bjöd på grillat<3

Äntligen löft jag mig själv i kragen och tog itu med bad och pälsvård av jyckar. Har legat över mig länge, men bagarns barn vet ni......;-O
Mannen är ute och gör det han gillar mest.... Flyger....
Hoppas han kommer på att snabbmat skulle sitta fint ikväll!!!

Snart ny vecka med nya
möjligheter:-P Fyra dagar kvar till ny långledighet. Fick en oväntad tid till ortoped igen. Nyfiken på vad de tänker meddela mig.
Nu ska jag skaka av mig dagens portion med älgflugor!! GrrRRr så äckliga de är!
Klart slut!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards