Djuren och Jag

Alla inlägg den 7 februari 2017

Av djurenojag - 7 februari 2017 18:47

... dock inte bakfull utan nåt jäkla virus som trivs som fisken i vattnet hos mig. Skulle gått hem och kastat mig på soffan efter jobbet, men istället så sök dragningskraften mig ut till hästarna. Alltså! Rökkvi!! Vilken häst jag fastnade för!! Ibland är bara magkänslan så himla rätt. Dessutom har grabben potential!! Idag har vi gjort vårt första äkta "skolpass"! Efter halva tiden så frustade han så avslappnat. Och tölt! Jäklar vilken tölt han kommer att få!!!

Så när jag ser på framtiden så kommer jag att ha en passkung och en töltprins<3
I alla fall i min och ekorrarnas värld och det är inte fy skam det inte!!

Men nu knaprar jag Alvedon och kurar under mina dubbla fleecefiltar.
Katten har förpassat sig på magen. Atli - han njuter av fårfällen....

Nu blickas det framåt....

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards