Djuren och Jag

Alla inlägg den 23 februari 2017

Av djurenojag - 23 februari 2017 20:58

Nej då, mitt liv är långt ifrån perfekt eller euforiskt... men det är de bra dagarna jag inspireras att skriva om.
Idag är en sån dag!
Rökkvi litade på mig för första gången. Vi kändes samspelta. Han förstod vad jag ville och jag förstod honom. Nu bygger vi vidare på det här! Grabben var superduktig och jag är helt säker på att jag fick honom att förstå det också. Men oj vad vi har marktränat under den här tiden. Jag som verkligen varit superkass på det tidigare, har förstått både charmen och värdet av det:-)
Fina Rökkvi, tack för idag!

Hrói, min Hrói - inte en tendens till varma hovar idag!! Men ack så uttråkad. Tur att han fått sola lite och så har vi ju såklart haft gosstund. Åhhh!!! Hoppas han blir frisk snart!!<3

Vilket väder va?! Synd på blåsten, men satanigatan vilken blå himmel.

Inte alla som har en beardis med en tunga i vardera ände va?!;-P

Yiiiiihaaaaaaa!!!!!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards