Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 juni 2017

Av djurenojag - 6 juni 2017 10:42

Och där kom vi in i en ny månad! Inspirationen att uppdatera har varit lika med noll sista tiden, men ska se om den återkommit så smått.
Har lagt mest fokus på mig själv. Inser ju att det är ett livstidsprojekt att träna på att vara jag.
Har koncenterart mig mycket på hästarna och haft en träningsplan för Hròi's igångsättande och Rökkvi's utbildning. Har växt med uppgiften och får mer och mer självförtroende.

Juni månad har börjat lite blöt och inte så varm. Sådär som sommaren är mest.
I förrgår firade andra halvan och jag sockerbröllop. Det vill säga 6 år som gifta<3
Snart börjar det närma sig inför nästa "Haffikurs" och som vanligt så längtar man. Dessutom har jag äntligen lyckats få en tid för min nästa tatuering. Så det finns lite ljusglimtar att se fram emot.
Ska om inte alltför länge också vara tillbaka på jobbet!<3

Vårt gamla äppelträd dog, men nu har ett nytt fått komma ner i jorden och ska få se det gro och växa. Ser fram emot många gröna söta sommaräpplen.

Vissa saker tullar man inte på. Så ska fortsätta kura en stund under filten och hoppas på att solen snart vågar titta fram!
// *sol*

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards