Djuren och Jag

Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av djurenojag - 20 augusti 2017 18:37

Sommaren som aldrig kom. Det är så jag kommer att minnas 2017. Höstlöven har börjat falla så smått. Skolorna är igång. Luften är rå och trattkantarellerna börjar tränga upp ur marken.
Tror det får bli ett besök på Apoteket imorgon och inhandla D-vitamin. Sen ett solariebesök på hemvägen:-O
Hur ska j a g annars överleva en höst och vinter?!?!?
Jag som redan är diagnosticerad "skör" liksom!!! Hallå!!!
I förra veckan var vi och gratulerade bästa herr Goms. Klart hela ligan inklusive katten bland hermelinerna skulle få vara med och kalasa<3

Hrói är inte helt frisk än, så nu är han avställd, men får komma ut på lite svampturer i skritt. Min älskade silverhäst!!<3 Men han är pigg & glad och det är huvudsaken. "Röj"... min lilla plutt. Jävlar vad vi kämpat ihop, men nu känns det på riktigt att han landat och nerverna har krupit tillbaka på insidan. Men jag skulle för allt i världen inte vilja ha resan ogjord, för det är enormt vad vi båda har lärt oss och såklart fortsätter lära oss. Kan bli så stolt över honom efter ett ridpass så tårarna sprutar. Sen inser jag att vi gjort detta tillsammans!!<3 Han är en fantastisk kille!!

Så avslutar jag med lite växtligheter...

Vårt första mogna äpple från trädet som planterades på försommaren. Det ska vi dela på ikväll och se om vi gjorde rätt val i smaklighet!
Morgonpromenaden var blöt, mycket blöt - men vad gör det när skogens guld visar sig?
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards