Djuren och Jag

Alla inlägg den 2 januari 2018

Av djurenojag - 2 januari 2018 17:13

Är absolut inget nyårslöfte, men jag funderar på att bli lite mer ambitiös på att uppdatera min lilla officiella dagbok. Första inlägget för i år. Igår var jag förbannad mest hela dagen. På fyrverkerierna! På smällarna. Sån jävla idioti att bränna pengar på. Har läst åtskilliga inlägg om djur och människor som drabbats riktigt illa...Men det är klart. Det är inte förens nåt händer dem själva som de kommer använda det där mellan pannbenen.
Nåja, nu är det bara 363 dagar kvar till nästa gång. Till och med så illa att jag funderar på att inköpa en 3-hästar transport så jag kan åka bil med dem under nyåret. Idioti är bara förnamnet! Och förbannad blir jag igen nu när jag skriver!!

Puh! Andas! Julen är utstädad, då jag hävdar att det räcker med sånt EN gång om året! Årets första jobbdag har också klarats av.
Så nu ska jag laga mat, sjunka ner i soffan med en kall en och bara se framåt mot en ledig dag imorgon som ska spenderas med hästar & hundar!!
//
Mot 2018!!!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards