Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 februari 2018

Av djurenojag - 8 februari 2018 10:24

Nu ska ni se att kärringa snart är på benen igen!! Första natten på 2 veckor jag kunnat s o v a!!!
Pratat med ortopeden i Falun som fortfarande inte fått svar på vad vi ska göra. Men en ledad ortos står på tur och då minsann!!! Då ska jag brumma bil, börja jobba och sen upp på hästryggen!!! Ljuset i tunneln!!!:-) Sen får vi se om jag kan hitta ett nytt knä på rea någonstans. Helst utan bristningar och celluliter!! Storlek medium tror jag kan passa. Blekvitt!

Man tager vad man haver. Silvertejpen var slut. Och ja, bulan där till vänster ska nog egentligen inte vara där?! Men va tusan, så länge jag kan gå är jag i himmelriket. Typ.

Nog om detta!!
Tvåsiffriga kylan har lagt sig. Hört att vi ska få lite mer snö i nästa vecka *grimas*. Tycker det räcker, men det kanske bara är jag som tycker så?!

Nu önskar jag att man kära vän R-M kvicknar till fort från flunsan och kära A blir av med sin vidriga tandvärk/infektion. <3
Krya på er!!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards