Djuren och Jag

Alla inlägg den 9 februari 2018

Av djurenojag - 9 februari 2018 08:09

Lite mer knätjat.
Var lite övermodig igår med tejpat knä istället för klumportosen. Inatt sömnlöst igen.
De ringde från ortopeden och trots misslyckad MR kunde de ialla fall lyckas se ledbandsruptur, benmärgsödem och sträckskada lårmuskel. Får mer info på måndag em då jag har besök inbokat.
Och tydligen M Å S T E jag använda klumpIMMObandaget hela tiden. Prutt! Säger jag.
Tänk om jag ändå varit cool liksom. Spelat fotboll, ridit, åkt telemark, hoppat bungyjump utan lina eller nåt sånt..... Men halka på en liten blöt jäkla fläck. Inomhus! Gahhh!!!
Lär behöva min kiropraktor när allt är läkt så han får rätta till mig. Känner mig sned och vind överallt!

Blir många timmar sittandes hos hästarna ialla fall. Och foton...och kaffe.....och svordomar.....
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards