Djuren och Jag

Alla inlägg den 24 februari 2018

Av djurenojag - 24 februari 2018 07:36

Jag V E T att ingenting hjälper om jag gnäller. Men jag M Å S T E ändå få göra det.
Jag är så sjukt galet infernaliskt mastodontless på kyla och vinter nu!!! Jag är trött på att frysa. Trött på vandra runt som en michelingubbe och trött på att inte kunna röra mig obegränsat i skog och mark. Irriterad på att höra hundarna slaska isklutar från tassarna och saknar att gå ut och sätta mig på trappan med kaffekopp och morgonrock!!

Sådär, nu känns det bättre! Skönt att få spy ur sig!
Dessutom är det bara tre arbetsdagar kvar, sen slipper jag allt vad FK heter. Åtminstone tills jag klantar mig nästa gång (vilket jag hoppas dröjer lääääänge!)

Vaknade med ett ryck halv sex imorse och flög upp ut sängen. Trodde jag hade försovit mig. En lördag liksom!! Kändes sådär, men får ju en längre ledig dag! Mannen ska åka iväg och kolla på rally och jag ska självfallet dra på mig träbenet och rida! Bara temperaturen stiger lite!!!!

Än så länge får jag sitta frysande under mina tre filtar och inta morgonkaffet...
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards