Djuren och Jag

Alla inlägg den 3 mars 2018

Av djurenojag - 3 mars 2018 17:06

Veckorna går fort när man har roligt, eller bara försöker överleva kylan.. Ny månad. Äntligen är vi inne i första vårmånaden, även om vår just nu känns mycket, mycket avlägset! 27 mars förra året broddbefriade jag hästarna. Tämligen tveksamt att det kommer att ske så dags i år. Flingorna liksom slutar aldrig dala ner från skyn.
Men ett som är säkert!! Mina strumpor kommer garanterat åka av innan månaden är slut!!

Startade igång lördagen med en härlig hundpromis utan skynda-till-jobbet-stress. Lite bus och dyk i snödrivorna. Sedan fortsatte jag av bara farten med ridning av alla tre grabzen.
Baldur är en liten envis obstinat kille, men när han väl får fjanta av sig så är han himla skoj att rida och markträna. Rökkvi fick sin matte i glädjetårar idag. Han bjöd på en tölt jag aldrig fått känna på förut. Han är så galet positiv till allt och jag kan riktigt känna hur han gillar att jobba. Definitivt ett halleluljamoment. Hrói är Hrói och idag hade han vaknat på fel sida;-P Eller så är det kanske vårkänslorna som spirade. Men han är lika go för det!<3

Ikväll ska jag bjuda mannen på middag, så snart dags att korka upp Ripasson och sätta igång.

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards