Djuren och Jag

Alla inlägg den 5 mars 2018

Av djurenojag - 5 mars 2018 18:57

Vilket jävla dygn!! Vandrande pinnar, dammråttor och silverfiskar står högst upp på önskelistan.
Hrói hade nog inte alls vaknat på fel sida i lördags utan ont i magen? Igårkväll fick han kolik! Men vilken känsla när han fick tarmljud igen!!! Tyvärr står det som en fontän ur den bakre änden....
Blev inte många timmars sömn...Som tur är har jag ju världens bästa jobb, fyllt av förstående människor. Så idag blev det komp aka VAK (vård av kuse) och ett besök av distr.vet<3
Nu jäklar får den där hästen sluta skrämma mig. Inte nyttigt för mattehjärtat!
Sjukgymnasten kommer inte bli glad heller.... Kolikhäst och ta det lugnt går liksom inte ihop. Jag var den första patient som hon fick säga åt att inte gå så mycket! Jahaja....undrar hur jag ska lösa
det;-P

Jisses, jag kommer däcka innan barnprogrammen är slut och det kommer kännas som semester att jobba imorgon igen!!
En stor soooklaaabit ät vad jag behöver!!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards