Djuren och Jag

Alla inlägg den 23 maj 2018

Av djurenojag - 23 maj 2018 09:24

Det är otroligt trögt att jobba när det är sånt vackert väder, då jag längtar ut mest hela tiden. Men idag har jag ledig dag och ska suga musten ur den så gott det går. Lite svalare på förmiddagen så snart ska hästarna få sig en varsin sväng.
Går mest runt och håller tummarna för min kollega som i denna stund befinner sig i Falun efter ett tämligen illa bett av katt. <3
De biter ju inte av ren ilska, utan av rädsla så det är svårt att i förväg veta hur de ska reagera. Jag klarade mig betydligt lindrigare undan och ab?n gör sitt jobb.
En annan kollega har också gått igenom
en planerad op..... Hoppas det inte går en trend nu att alla ska hamna i Falun:-O


Allting blommar och grönskar, växer och knakar så det står härliga till. För en månad sedan så mycket snö att man undrade om den skulle vara borta till midsommar. Sen sa det bara pang boom!!

Ett helt inlägg utan en djurbild!:-P

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards