Djuren och Jag

Alla inlägg den 25 juni 2018

Av djurenojag - 25 juni 2018 15:57

Joråsåatt, stabilare väder sa de. Och regnet smattrade mot altantaket och jag satt med vantar. Precis som en midsommarhelg ska vara. Sa de.
Knottfritt får man vara glad för.
Men nu så är värmen någorlunda tillbaka.
Tröttheten efter veckan som var har knockade mig med en gjutjärnspanna, men lite skog, hästar, hundar och kattmys så ska jag vara på banan igen.
Men det är drygt när man vill så mycket, men kropp & knopp skriker NEEEEJ!!

Vovvar, R-M och frukost i skogen blev det imorse. Tyvärr hade vi sällskap av sisådär 5 miljoner knott också. Nästa gång ska jag inte glömma Centauran!:-)
Sen fick Rökkvi sällskap av byns snyggaste Samba & F!!:-) Första ridturen med sällskap. Han var så ofokuserad och snubblade på minsta lilla kvist. Allt för att han var upptagen med att se snygg ut för tjejerna <3.
Hrói fick sig ett pass på räcerbanan (min gräspaddock kallas så). Det har tagit enormt lång tid, men nu börjar han verkligen kännas bra och gör sitt bästa! Vilodag för lillpluppen som
fått jobba hela midsommarhelgen!

Nu tänker jag bara kasta upp benen och göra ingenting! Det är s e m e s t e r det!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards