Djuren och Jag

Alla inlägg den 17 oktober 2018

Av djurenojag - 17 oktober 2018 08:43

Jag skojade med kollegor för ett tag sedan att vi borde ha en godislåda att dra ut vid tillfälle då sötsuget faller på. Döm om min förvåning och glädje när vår gulliga veterinär CMöL packar upp massa GODIS ur sin ryggsäck igår<3 Hur bäst kan man vara?!:-) För jag skiter fullkomligt i alla dieter, vad man ska äta eller inte äta! Jag är ju glad att jag äter oavsett vad det är. Och GODIS är GOTT! Basta!

Känns normalt att vara tillbaka i gemet! Att få fylla en funktion igen och att få ha en ledig dag idag är b e t y d l i g t trevligare än att vara fastkedjad i hemmet.


Igår växte jag efter en terapisession också. Ialla fall någon meter eller så. Tänk att få höra att man gjort framsteg. Att jag efter mer än 20 år kommit till en punkt i livet där det är dags att vara den jag är!! Det känns faktiskt ganska häftigt om jag får säga det själv.

Nu blir det en höstlig promenad med vovvarna så får vi se vad dagen har i sitt sköte!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards