Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 februari 2019

Av djurenojag - 8 februari 2019 10:47

Äntligen!! Äntligen!!!
Både mannen och jag har legat i flunsan. Vill inte veta hur jag mått om jag inte hade vaccinerat mig! Det är första gången vi båda två ligger däckade samtidigt, och så mycket kan jag säga, att det är inte optimalt att ha djur vid de tillfällena.
Det har varit lite
* - Orkar du öppna dörren till hundarna om jag orkar hämta ett varsitt glas juice?*
Sällan är en reklam så sann som Apotekets förkylningsstadierreklam! Nu är det bara ett huvud fyllt av snor, värk i bihållor och en enorm trötthet i kroppen kvar!
Idag s k a jag orka kasta bort tulpanbuketten!

Hästarna har fått en ofrivillig vila, men de har roat sig på egen hand. Rökkvi har bland annat lärt sig att öppna spiralgrinden och plocka bort krokodilklämman från tråden. Han har också lärt sin lillebror att det funkar utmärkt att bita av trådar. Påhittiga grabbar<3
Finns dock EN som uppskattat soffhänget enormt. Jajemensann, visst är det katten. Som inte lämnat min sida.
I helgen ska allt vad basillusker heter, vädras ut med råge!!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards