Djuren och Jag

Alla inlägg den 23 februari 2019

Av djurenojag - 23 februari 2019 07:58

Nu var det ett tag sedan igen, men inspirationen har varit bortblåst och hela livet känns som det går ut på att invänta våren. Och vänta, vet alla som som känner mig, att det absolut inte är min starkaste sida;-P
Jag har varit iväg på kurs i två dagar. En helt suverän kurs. Tycker det är så himla kul att blänga i ett mikroskop och titta på alla *konstverk* och hur små celler jobbar. Kommer försöka nörda in mig så mycket jag bara kan!! En fascinerande värld där nere i mikroskopet. Det här VILL jag bli BRA på!

Dessutom som pricken över i:et fick jag träffa min barndomsvän och stöta på ytterligare en människa som jag tänkt på mycket i många år. <3

Men! Jag är verkligen en hemmamänniska. Jag älskar att vara hemma. Hos mitt lilla
zoo. Att få gosa ner sig i pälsar av olika längder och slag. Inget slår det!!
Och jag tror tamigsjutton att de hade saknat mig lite också<3.

Nu sitter jag här med kaffekoppen i handen och bara insuper en lugn morgon. Tänker fortsätta med det tills hundarna vaknat. Sen ska vi åka och hämta mat till mina hästar. :-)
Åver & aot!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards