Djuren och Jag

Alla inlägg den 12 juni 2019

Av djurenojag - 12 juni 2019 08:22

Jag beklagade mig ju lite över den beska måndagen. Tisdagen blev inte bättre till en början. Behöver bara säga - magsjuk hund. Ingen sömn och hänga tvätt och bada hund klockan två på natten kändes sisådär.
MEN:
Jag är är enormt glad över att mina kollegor släppte hem mig tidigare, så jag kunde påbörja projektet *sanera hemmet* *sanera hund*.
Inget ont som inte har något gott med sig.
Idag ska tvättmaskinen få en välbehövlig semesterdag.
Livet med djur är inte bara glamour.

När kvällen kom och kroppen skrek åt mig att det räcker. Då jag helst bara ville krypa ner i sängen och dra det nytvättade täcket över huvudet, bestämde jag mig för att slå på reservbatteriet och jobba med hästarna på en varsin sväng.
Galet nöjd efteråt. Både pojkarna & jag.
Kvällen avslutades med en fika med härliga människor.

Så det som började som en mardröm slutade ändå över förväntan väl!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards