Djuren och Jag

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av djurenojag - 31 maj 2011 09:30

Nu var det verkligen ett tag sedan jag bloggade. Sitter sällan ner framför datorn den här årstiden, därav brist på inlägg.

Men, livet rullar på precis som vanligt, så det är ingenting stort som hänt sedan sist.

Massa träning med vovve och hästar. Älskar mitt nya EE bett!!!!!! <3

Helgen bjöd på lite spontantkalasande som var trevligt.

På lördag ska vi ha lite fest....Inflyttningsfest, så här 3 år i efterhand.....och invigning utav Heitta pottan som ÄNTLIGEN fungerar, samt införa lite nationaldagstradition. Hoppas på fint väder och att vi är friska, för imorse vaknade jag med världens halsont!!!:-((( Så nu zippas det honungsthé för fulla muggar. Halsen mår inte bättre av att det ringer som bara den på jobbtelefonen, men det får man ta. Är glad att folk hör av sig juh:-)


Katten har fått tokspel och har varit väldigt gratis den senaste tiden. River allt som kommer i hans väg och mer än gärna håller oss vakna på nätterna med att studsa runt på oss. Bangsi blir inte heller helt överlycklig när en blomkruka trillar ner i huvudet på honom när han sover sin djupaste skönhetssömn.

Men söt är han...den dära missen!;-D


Nu har jag inte alls tid med det här, utan dags att ta tag i dagen.....

//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards