Djuren och Jag

Alla inlägg under november 2019

Av djurenojag - 7 november 2019 07:40

Motivationen att uppdatera har varit obefintlig. Tiden likaså. Att plugga 100% och jobba 60% och däremellan hinna med djuren och livet är en utmaning. Som tur var så passade jag på att ställa hästarna på en månads vila när det var som mest med inlämningsuppgifter och närträff och en höstlovsvecka som hette duga på jobbet. Började sätta igång dem i helgen som var och trots att R fortfarande inte vill bli inplockad ur hagen, så levererade pojkarna och motivationen var tillbaka - för oss alla tre. Märktes stor skillnad på Baldur att vila varit nyttig.

Efter senaste inlämningsuppgiften så tappade jag bort entusiasmen för plugg och just nu vänder jag på varje sten för att hitta den igen. Dessutom
har vi haft tidsomställning vilket påverkar min inre klocka rejält. Men nu börjar jag komma i fas med mig själv.

Hästar & bil har fått vintermundering både i brodd, dubb och päls. Nu längtar vi till våren igen.

Dagens *måste-litteratur* framplockad. Om jag tömmer det sista ur den fjärde kaffemuggen så kanske, kanske jag hittar lite motivation där på botten :-)

Åver änd aout!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards