Djuren och Jag

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av djurenojag - 16 mars 2012 20:48

Nä, kanske inte full i den bemärkelsen.....än;-)Trodde jag skulle dö imorse när klockan ringde, men bara upp och hoppa eftersom jag hade tandläkartid för att sätta fast ett tandsmycke. En droppe i vitt guld. Jag är nöjd!:-)Blev lite frukost och en stunds softning efter hemkomst, sen ut och mocka hage tillsammans med H, för att sen ta oss ut på en hejdundrade kul barbackatur. Hittade ett liggande träd i skogen och hojtade till att, "- nu blir det tårta"!!! Så tog vi ett skutt! Ha, klart jag satt kvar......efter hindret och Dromi stannar, men vänder sig åt vänster, ja då glider jag lite snyggt ner på backen:-)Hmmm, tårta hade jag ju sagt och tårta fick der bli. Gillar mest Dromi's uppsynnär jag åker av. "va f_n matte, vad gör du därnere?"Slet med mig den andra halvan på storhandling och sen tilm kondis för tårtainköp.Blev gott fika hos Bruset/Larsson tillsammans med annat gott folk:-)Hem och sanerade hemmet. Precis när jag var klar tog H och jag en snabb promenad till Grindfallet, med vovve såklart...(you never walk alone) :-)Nu är kvällsmiddagen intagen och äntligen har soffan börjat skrika efter mig!Det var den dagen!;-)//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards