Djuren och Jag

Alla inlägg den 7 april 2013

Av djurenojag - 7 april 2013 20:20

Som vanligt så försvann helgen i ett nafs och i djurens tecken. Idag startade Bangsi & jag i vår första rallytävling i avancerad klass och gjorde tyvärr totalfiasko av olika anledningar. Mest berodde det såklart på mig, att vi inte tränat tillräckligt och skyltar som vi inte ens tränat in. Så nu ska vi satsa på träning mer seriöst igen och anmäla oss till fler tävlingar. Ska väl anmäla lillkillen till sin första nybörjartävling också, men det får bli mot sommaren/hösten!:-)
Snöat har det gjort också! Fy bubblan!! Sen har jag pluggat, pluggat, pluggat och pluggat! På torsdag smäller det. Då bär det av ner till SLU och efter det ska jag inte tjata om tentan förens i oktober (när det är omtenta:-( )
Intalar mig att "...jag är inte rädd, jag kan flyg....fixa tentan...", med varierat resultat. Längtar tills veckan är över och n ä s t a helg ska jag bara njuta av livet och då....ska jag ha dejt med andra halvan- på riktigt liksom! <3 På söndagen, för på lördagen ska han flyga! Haha... Inte plättlätt att få ihop det:-P
Dröjer inte länge innan ögonen kommer stå i kors. Längtar redan att få lägga huvudet på kudden. Blir troligen våta drömmar om CNS, PNS, motoriskt, sensoriskt, hormoner hit och dit och kanske en och annan muskelbenämning:-P
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards