Djuren och Jag

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av djurenojag - 29 juni 2013 23:39

H har slitit satan med röjsåg och jag har puttrar runt med ATV och betesputs i regn, sol och åska....Men jäklar så effektiva vi varit! 3 hagar av 4 klara!!!! Karlarna stod för lite öl-servering och grillning.
Lockar L-A festen??? Näe, inte ett dugg!!!! Har hört tillräckligt om fylla, otroheter och bråk...
Tråkig?! Tja, kanske det...Allting är relativt. Det får stå för dem som tycker så:-)
Sen är det väl inte värsta roliga grejen att behöva bada lortgris klockan elva på kvällen, då en liten lurv valde värsta lerdiket....Men vad är väl en bal på slottet. Klart lillkorven var värs lite skoj;-D

Jag har faktiskt haft supernöje på förmiddagen. Om någon frågar mig vilken som är min favoritsport - så kommer svaret att bli: GRIPKLOR!!!:-)

Inte den största skörden i år, men det berodde mest på tidsbrist;-)
Nu ska "gamkärringen" ta de fyra grabbzen och nanna kudde!!
//

Av djurenojag - 29 juni 2013 08:53

Min lilla bruna korv har kommit på något nytt som han tycker är väldigt kul.

Det är att framåt mirgonkvisten (nu pratar vi A R L A morgon) använda matte som studsmatta.
Upp på min rygg-dutta, dutta med huvudet, slå med tassarna. Sen ner på golvet och så upp igen. Samma grej tills matten ger upp och kliver upp!:-)
Så, ja det lönar sig ju för honom att köra sin grej;-D
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards